ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ
Είναι εξαιρετικά επικίνδυνο να σκηνοθετήσεις κάτι που έχει σκηνοθετήσει άλλος και να του δώσεις ολοκληρωμένες διαστάσεις. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για τον “Δράκο” και τον Νίκο Κούνδουρο. Δε συγχωρείς βέβαια τις αμαρτίες της ΕΡΤ. ειδητοποιείς γιατί πρέπει να επιμένεις στην ύπαρξή της και στην επένδυση χρημάτων, ακόμα και σε καιρούς χαλεπούς, για τη δημιουργία τέτοιου τύπου παραγωγών αλλά και νέων. Πως να χαρακτηρίσεις αλήθεια ένα “Παρασκήνιο” με την υπογραφή του Λάκη Παπαστάθη; Απλά καθηλώνεσαι και το απολαμβάνεις. Ξανά και ξανά και ξανά…ειδητοποιείς γιατί πρέπει να επιμένεις στην ύπαρξή της και στην επένδυση χρημάτων, ακόμα και σε καιρούς χαλεπούς, για τη δημιουργία τέτοιου τύπου παραγωγών αλλά και νέων. Πως να χαρακτηρίσεις αλήθεια ένα “Παρασκήνιο” με την υπογραφή του Λάκη Παπαστάθη; Απλά καθηλώνεσαι και το απολαμβάνεις. Ξανά και ξανά και ξανά…ειδητοποιείς γιατί πρέπει να επιμένεις στην ύπαρξή της και στην επένδυση χρημάτων, ακόμα και σε καιρούς χαλεπούς, για τη δημιουργία τέτοιου τύπου παραγωγών αλλά και νέων. Πως να χαρακτηρίσεις αλήθεια ένα “Παρασκήνιο” με την υπογραφή του Λάκη Παπαστάθη; Απλά καθηλώνεσαι και το απολαμβάνεις. Ξανά και ξανά και ξανά…

ΒΟΥΛΑ ΣΚΑΦΙΔΑ
Βένα, οι επεξηγήσεις πλάνο-πλάνο δώσανε μεγαλύτερη διάσταση στην πραγματικά αριστου ργηματική ταινία!!!

ΒΕΝΑ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Eιδα μολις στην ΕΤ1 ενα α-ρι-στουρ-γη-μα-τι-κο Παρασκηνιο τού Λακη Παπασταθη για τον “Δρακο” τού Κουνδουρου. Κατι τετοιες στιγμές με κανουν να συγχωρω στην κρατικη τηλεόραση τα παντα. Και στον Κουνδουρο.